Seniorforum 60+, avd. Oslo

Vi er et åpent faglig og sosialt forum for erfarne psykologer fra 60 år, både de som er i jobb og de som er pensjonert.

• Rita Svendsen
  • Marit Ihle
  • Tove Beate Pedersen
  • Anders Skuterud

Formålet er å skape et faglig møtested og belyse aktuelle psykologiske tema gjennom innlegg og diskusjon. Vi drives av oss selv i samarbeid med Psykologforeningen og er avhengig av interesse og deltakelse fra kolleger over 60 år.

Vi har fire møter i året, på kvelder fra klokken 18:30 til cirka klokken 20:30 i lokalene til Psykologforeningen i Oslo.

Møtene starter med et faglig innlegg og etterfølges av diskusjon og sosialt samvær med enkel servering. Foredragene kommer i stand etter deltakernes ønsker og forslag.

Møteinformasjon sendes ut til medlemmer i Oslo, Viken, Innlandet og Vestfold etter vår e-postliste.

Ønsker du å være med å videreutvikle forumet ved å delta i styringsgruppa? Arbeidet er hyggelig og interessant. Ta kontakt med Rita Svendsen!